Halloween party ideas 2015

o-hayat-benim-arda-ozan-guler-kimdir
O HAYAT BENİM ARDA KİMDİR

Yeni sezonu ile yine ekranlarda olmaya devam eden O Hayat Benim dizisi geçen sezon olduğu gibi bu sezonda oldukça iddialı olarak sezona giriş yaptı. muhteşem oyuncu kadrosu ve konusu ile oldukça sevilen O Hayat Benim dizisinde yepyeni oyuncular da yer almaktadır. O Hayat Benim dizi oyuncuları arasında Keremcem, Ezgi Asaroğlu, Sinan Albayrak, CerenMonay, Oya Başar, Ozan Güler ve İclal Aydın gibi başarılı bir çok oyuncu yer almaktadır. Dizi oyuncuları arasında sevilen ve dikkat çeken oyunculardan bir tanesi de Ozan Güler isimli oyuncu olmaktadır. Ozan Güler dizide Arda karakterini canlandırmaktadır. Yazımızın devamında Arda karakteri ve Ozan Güler hakında bilgileri bulabilirsiniz.

O HAYAT BENİM OYUNCULARI>>>

O Hayat Benim Dizisi Arda Karakteri Kimdir?

Ozan Güler Kimdir

O Hayat Benim dizisindeki Arda yani Ozan Güler 1991 yılında Sivas'ta doğmuştur. Yakışıklılığı ile dikkat çeken Ozan Güler 2012 yılında yapılan Best Model Of  Turkey yarışmasında 3. olmuştur. Yarışmadan sonra mankenlik yapan Ozan Güler daha sonra ise ilk olarak Çılgın Dersane 3 filminde rol alarak oyunculuk kariyeri üzerine devam etmiştir. Yer aldığı yapımlarda hem oyunculuk hemde yakışıklılığı ile beğenilen Ozan güler 1,89 boyunda ve 82 kilo ağırlığındadır. Yakışıklı oyuncu şimdilerde ise O Hayat Benim dizisinde yer almaktadır.

Ozan Güler Yaşı: 24
Ozan Güler Boyu: 1,82
Ozan Güler Kilosu: 82

o hayat benim dizisi arda, o hayat benim arda kimdir, o hayat benimdeki arda kimdir,o hayat benim dizi oyuncuları, o hayat benim dizisi karakter isimleri, o hayat benim arda resimleri, o hayat benim arda kaç yaşında, ozan güler kimdir, ozan güler biyografi, ozan guler kac yasinda, ozan güler resimleri, ozan güler boyu kilosu kaç, ozan guler kim,

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.