Halloween party ideas 2015

iste-benim-stilim-kim-ne-giydi-kac-puan-aldi
21 EYLÜL İŞTE BENİM STİLİM KİM NE GİYDİ KAÇ PUAN ALDI

Pazartesi, Salı ve Çarşamba saat 15:30'da yayınlanan Perşembe ve Cuma günleri ise 20:00 de yayınlanan sevilen yarışma İşte benim Stilim All Star yeni bölümü ile 21 Eylül 2015 Pazartesi günü ekrana geldi. Bugün yeni bölüm ile ekranlara gelen yarışmadaki kıyafetleri ve ayrıntıları sizlerle paylaşacağız. 21 Eylül 2015 Pazartesi günü yayınlanan İşte Benim Stilim All Star yeni bölümde yarışmacılar yine iddialı kıyafetlerle podyuma çıktılar ve jüriden oy aldılar. Her haftanın sonunda 10 Bin TL ödül verilecek olan yarışmada bugün ekrana gelen bölümde yarışmacıların giydikleri birbirinden güzel kıyafetleri sizler için derledik ve paylaştık. 21 Eylül 2015 Pazartesi günü İşte Benim Stilim All Star da giyilen kıyafetler. Bugün kim ne giydi detaylar...

21 Eylül İşte Benim Stilimde Kim Ne Giydi Kaç Puan Aldı. 

Nihal Candan 21 Eylül Giydiği Kıyafet: Pazar kahvaltısı konsepti ile çıkan Nihal kahverengi kolları siyah taş desenli bir parka mont içerisine gri bir tişört ile siyah mini etek giyerek, siyah askılı çanta ve kahve tonlarında topuklu bir kısa bot giyerek kombinini tamamladı.
Ayakkabı 199 TL  Etek 180 TL  Şapka 30 TL  Ceket 499 TL
İvana Sert 4 puan - Kemal Doğulu 4 Puan - Nur Yerlitaş 6 Puan - Uğurkan Erez 6 Puan
Toplam 20 Puan

Ayşenur Balcı 21 Eylül Giydiği Kıyafet: Binicilik kursu partisine gidiyor. Siyahlar içinde sahneye çıkan Ayşenur, siyah deri dar pantolon ve üzerine siyah kazak giyerek beline püsküllü dizlerine kadar uzanan püsküllü kemer ve sırt çantası takarak siyah topuklu bağcıklı bir ayakkabı ile çıktı.
Ayakkabı 120 TL Pantolon 99 TL  Çanta 69 TL
İvana Sert 7 Puan - Kemal Doğulu 6 Puan - Nur Yerlitaş 7 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 27 Puan

Nazlı Kayaslan 21 Eylül Giydiği Kıyafet: Açılışa gidiyor konsepti uygulayan Nazlı, siyah mini etekli uzun kollu ve kolları yırtmaçlı bir elbise giyerek, siyah el çantası ve boynuna siyah bol boncuklu bir kolye tarkarak ayakkabı olarak siyah bilekten başlamalı aönü açık bir ayakkabı giyerek kombinini tamamlamıştır.
Elbise 99 TL Ayakkabı 380 TL Çanta 400 TL Kolye 315 TL
İvana Sert 8 Puan - Kemal Doğulu 7 Puan - Nur Yerlitaş 8 Puan - Uğurkan Erez 8 Puan
Toplam 31 Puan

Çiğdem Çelik 21 Eylül Giydiği Kıyafet: Defileye gidiyor konsepti ile Çiğdem, siyah mini etek ve yakalı ve kolları açık bir ceket giyen Çiğdem ayakkabı olarak yüksek topuklu kemerli önü açık bir ayakkabı ile siyah askılı bir çanta takarak podyuma çıktı.
Ayakkabı 150 TL Ceket 106 TL Gözlük 1370 TL
İvana Sert 7 Puan - Kemal Doğulu 8 Puan - Nur Yerlitaş 9 Puan - Uğurkan Erez 7 Puan
Toplam 31 Puan

Emel Özkızıltaş 21 Eylül Giydiği Kıyafet: Arkadaşı ile gezmeye gidiyor konsepti. Emel kot uzun bir gömlek, altına beyaz yırtık beyaz bir kot şort giydi çanta olarak kahverengi askılı torba şeklinde bir çanta ve siyah bağcıklı yarım bot giyerek podyumda yürüdü.
Gömlek 90 TL Ayakkabı 150 TL Şort 60 TL Çanta 250 TL
İvana Sert 5 Puan - Kemal Doğulu 3 Puan - Nur Yerlitaş 5 Puan - Uğurkan Erez 5 Puan
Toplam 18 Puan

Ayşegül Doğan 21 Eylül Giydiği Kıyafet:
İvana Sert .. Puan - Kemal Doğulu .. Puan - Nur Yerlitaş .. Puan
Toplam .. Puan

Özden Cerrahoğlu 21 Eylül Giydiği Kıyafet:
İvana Sert .. Puan - Kemal Doğulu .. Puan - Nur Yerlitaş .. Puan
Toplam .. Puan

Ezgi Baylar 21 Eylül Giydiği Kıyafet:
İvana Sert .. Puan - Kemal Doğulu .. Puan - Nur Yerlitaş .. Puan
Toplam .. Puan

Nazlı Hamarat 21 Eylül Giydiği Kıyafet:
Gülşah Yılmaz 21 Eylül Giydiği Kıyafet:
Aycan Nurcan 21 Eylül Giydiği Kıyafet:

İşte Benim Stilim All Star 21 Eylül Pazartesi, günü yayınlanan bölümde yarışmacılar giydikleri kıyafetler ile podyum yürüyüşlerini yaptılar ve jürinin değerlendirmesini aldılar. Jüri üyesi olan Kemal Doğulu, Nur Yerlitaş ve İvana Sert bir bir sahneye çıkan yarışmacıları değerlendirdiler.

Sizce Bu Günün En Güzel Giyineni Kim?

Didem Akın Kimdir>>
Nazlı Hamarat Kimdir>>
Özden Cerrahoğlu Kimdir>>
Gülşah Yılmaz Kimdir>>
Çiğdem Çelik Kimdir>>
Gizem Güler Kimdir>>
Nazlı Kayaaslan Kimdir>>
Nihal Candan Kimdir>>
Aycan - Nurcan Şencan (ikizler) Kimdir>>
Ezgi Ünal Kimdir>>

işte benim stilim 21 eylülde giyilen kıyafetler, işte benim stilim pazartesi günü giyilen kıyafetler, iste benim stilimde giyilen kiyafetler, iste benim stilim 21 eylül aysenur balci kiyafetleri, 21 eylülde nihal candan ne giydi, iste benim stilimde bugün kim ne giydi, bugün iste benim sitilimde kimler ne giydi kac puan aldi, işte benim stilimde kim kaç puan aldı, işte benim stilim 21 eylül alınan puanlar, 21 eylül günün en kötüsü kim oldu,

Yorum Gönder

Blogger tarafından desteklenmektedir.